AKUSTYCZNE ŚCIANKI BIUROWE GUSTO – HORIZONTAL SIDE

Akustyczna ścianka biurowa  to uniwersalna przegroda akustyczna służąca do oddzielania sąsiadujących stanowisk pracy. Świetnie sprawdza się w biurach typu open space czy call center. Jej wymiary mogą zostać dostosowane do każdego rodzaju biurka. Dedykowane sposoby montażu umożliwiają szybką i trwałą instalację ścianki w docelowej konfiguracji. Ścianka posiada bezpiecznie wykończone, zaokrąglone narożniki. Zastosowany w jej wnętrzu materiał akustyczny gwarantuje redukcję hałasu w środowisku pracy, a przyjemna powierzchnia naturalnego filcu wełnianego i poliestrowego dostępna w wielu kolorach uatrakcyjni każde wnętrze.

Skład materiału: NITONA® + 100% wełniany filc DESIGN lub filc poliestrowy MADRYT
Grubość: 10 mm, 16 mm
Długość: 600 mm, 800 mm
Wysokość: 400 mm, 600 mm
Custom: Inne wymiary i kształty oraz opcje montażu i kolory – na zapytanie
Wykończenie: Obrzeża zaoblone lub kwadratowe
Zastosowanie: Boczna akustyczna przegroda biurkowa, stojąca na blacie lub przykręcana do krawędzi blatu, możliwość wykorzystania jako pin board
Utrzymanie: Odkurzanie w celu usunięcia kurzu i pyłu. W przypadku zabrudzeń, należy je czyścić łagodnym mydłem i letnią wodą, unikać agresywnego tarcia, ponieważ może to kontynuować proces filcowania i zmienić wygląd powierzchni filcu
Ekologia: 100% biodegradowalny, nie zawiera formaldehydu, wolny od szkodliwych substancji, LEED© v4
Kolorystyka: NITONA®  z karty kolorystycznej,  100% wełniany filc DESIGN z karty kolorystycznej, filc poliestrowy MADRYT
Montaż: Montaż do blatu za pomocą uchwytu blatowego lub na eleganckich, chromowanych wspornikach nablatowych
Reakcja na ogień: B1
Różnorodność: W przypadku produktów wykonanych z filcu wełnianego kolor produktu jest jedynie orientacyjny. W wełnie owczej znajdują się niewielkie ilości włókna roślinnego, których mimo dokładnego oczyszczenia nie można usunąć. Cząstki te mogą się znaleźć na powierzchni włókna. Wełna posiada różną zdolność wchłaniania barwników przez co kolory mogą różnić się nieznacznie odcieniami. Ta cecha podkreśla wyjątkowość produktu i nie jest podstawą reklamacji